Utolsó kommentek

Magánvélemény

mindenről, amit látok, hallok, ami eszembe jut, ami tettszik, ami nem...

Szabadság, Szerelem

2006.11.23. 20:34 | Baller | Szólj hozzá!

Címkék: kritika mozi szabadsag szerelem

Szal a héten láttam a fenti címmel rendelkező új magyar műalkotást. Hogy miért csak most? Hát mert csak. Mert barátnőm most szánt rá engem, hogy végre menjünk el. Engem is érdekelt, meg különben is elhatároztam hogy magyar filmet csak akkor töltök le, ha előtte megnéztem moziban hát el is mentünk.

Előre leszögezném, hogy a film szerintem nem szar. Sőt mondhatjuk jó. Pontosabban egész jó lenne, ha…

-    kihagyják Dobó Katinkát. Ez a nő egy rakás szar. Ennyire bénán még én se játszanék kamera előtt. Adris bá is rájöhetne már, hogy attól hogy valaki jó az ágyban a képernyőn nem biztos. Bár ha jól meggondoljuk ott az óceánon túl erre már rég rá is jöttek, Katinkának nemigen sikerült a magyar amerikai álmot beteljesítenie. Bizonyára úgy gondolták, hogy itthon még csak-csak. Hát nem. Ha télleg jó az ágyban valami jó kis poreszt kéne megpróbálnia. Valami kis szoftosat legalább, biztos nagy sikere lenne.
Igaz be kell vallanom a barátnőm azt mondta a végére belejött a dolgokba. Csak sajna egy jó jelenet kevés. Szerintem a béna szerepléssel lehúzta az egész filmet Miért nem a Szávai Viktória játszotta ezt a szerepet???

-    nem így nyirják ki a kiscsávót. Az egész olybá tűnik, mintha a forgatás alatt jutott volna eszébe valakinek hogy ugyanmá mi lenne ha a mocskos ruszkik lelőnének egy gyereket, mert bizonyára volt is ilyen, meg amúgy is az olyan drámai. Lehet drámai, de így inkább szánalmasra sikeredett. Igazán ki lehetett volna jobban dolgozni.


Amúgy tényleg nem rossz annyira.

A bejegyzés trackback címe:

https://vlemeny.blog.hu/api/trackback/id/tr10018618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása